marți, 12 ianuarie 2010

O sugestie pentru premierul Boc al patrulea

Am avut surpriza în câteva rânduri să nu îmi aduc aminte numele purtătorului de cuvânt de la Guvern; singurul lucru pe care mi-l aduceam aminte era că este o persoană care vorbeşte foarte afectat. Şi îmi mai aduc aminte o explicaţie haioasă dată unei bâlbe trase de premier privind creşterea unor preţuri, ceva de genul ba că era o informare, ba că nu are competenţe, ba că-i albă ba că-i neagră.
Drept urmare, fiind (eu, adică persoana mea) dornic de a îmi exercita pe deplin dreptul la informare, îi recomand premierului să se inspire din experienţa Republicii Islamice Iran şi să desemneze doi purtători de cuvânt...

sursa: agenţia de ştiri IRNA

Téhéran.Irna. 11 Janvier 2010.

Politique. Iran.

Deux membres du gouvernement du président Mahmoud Ahmadinejad ont été nommés dimanche porte-parole du gouvernement.

Le premier vice-président Mohammad-Reza Rahimi et le ministre de l’Economie et des Finances Shamsoddin Hosseni ont été nommés porte-parole du gouvernement après l’accord du gouvernement iranien.


Mohammad-Reza Rahimi sera plus particulièrement chargé de toutes les questions politiques, sociales et culturelles tandis que Shamsoddin Hosseni est chargé des questions économiques.

Niciun comentariu: